Rapporter Her finner dere en oversikt over rapporter vi har utarbeidet. Report list Filtrer etter år 1998 1999 2000 2001 2002 2005 2007 (-) 2008 2009 2010 2011 2012 2015 2016 2017 2018 2019 2020 (-) 2021 2022 Fasett Publisert på Filtrer etter kategori Brukerretting og brukermedvirkning Digitalisering Kommunikasjon Kompetanse Ledelse Norge og EU/EØS Omstilling Organisering Regelverk (-) Regional statsforvaltning Samordning Styring (-) Tilsyn Uavhengige forvaltningsorganer DFØ-notat 2021:4 Fra geografi til funksjon Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) fikk i tildelingsbrevet 2021 i oppdrag fra Kommunal- og moderniseringsdepartementet å se nærmere på nye organisasjonsformer i staten. Som svar på dette oppdraget har vi valgt å se nærmere på organiseringen av regional stat. DFØ-notat 2021:3 Nye veier til en kunnskapsbasert forvaltningsutvikling? Dette notatet er et kunnskapsgrunnlag til Forvaltningskonferansen 2021 og er grunnlag for Direktoratet for forvaltning og økonomistyrings (DFØ) eget innlegg. Difi-rapport 2008:1 Kartlegging av rådgivnings- og konfliktløsningstilbudet i Norge På oppdrag fra Justisdepartementet gjennomførte Statskonsult en kartlegging av rådgivnings- og konfliktløsningstilbudet på rettshjelpsområdet. Kartleggingen er foretatt gjennom dokumentstudier, spørreskjemaundersøkelse og intervjuer.
DFØ-notat 2021:4 Fra geografi til funksjon Direktoratet for forvaltning og økonomistyring (DFØ) fikk i tildelingsbrevet 2021 i oppdrag fra Kommunal- og moderniseringsdepartementet å se nærmere på nye organisasjonsformer i staten. Som svar på dette oppdraget har vi valgt å se nærmere på organiseringen av regional stat.
DFØ-notat 2021:3 Nye veier til en kunnskapsbasert forvaltningsutvikling? Dette notatet er et kunnskapsgrunnlag til Forvaltningskonferansen 2021 og er grunnlag for Direktoratet for forvaltning og økonomistyrings (DFØ) eget innlegg.
Difi-rapport 2008:1 Kartlegging av rådgivnings- og konfliktløsningstilbudet i Norge På oppdrag fra Justisdepartementet gjennomførte Statskonsult en kartlegging av rådgivnings- og konfliktløsningstilbudet på rettshjelpsområdet. Kartleggingen er foretatt gjennom dokumentstudier, spørreskjemaundersøkelse og intervjuer.