Åpningstider, e-post, telefon og Kundesenter på nett.
Åpningstider
Vi har åpningstid fra kl. 8.00 til kl. 15.45.
Mellom 15. mai og 14. september stenger vi kl. 15.
Kundesenter på nett
På Kundesenter på nett kan du stille spørsmål, laste opp dokumentasjon og sende sensitiv informasjon. Du kommer bare inn hvis du er registrert som bruker.
Kontakt kundesenter lønn
- Telefon: 406 34 021
- E-post: lonn@dfo.no
Jobber du i en virksomhet, og har spørsmål om lønn, tid eller reise?
Dersom virksomheten har 1.linje brukerstøtte hos DFØ, kan du ta kontakt med oss direkte, hvis ikke kontakter du de som har ansvar for lønn i din virksomhet.
Er du en ekstern oppdragstaker som bruker selvbetjeningsportalen vår eller DFØ-appen?
Da kan du kontakte oss direkte.
Kontakt kundesenter regnskap
- Telefonnummer: 407 67 157
- E-post: regnskap@dfo.no (for alle henvendelser)
- E-post: bilag-regnskap@dfo.no (for manuelle og elektroniske regnskapsbilag)
Kontakt kundesenter for departementer
Spørsmål om lønn, tid, fravær eller reiseregninger
- Telefon: 404 82 316
- E-post: lonn@dfo.no
Spørsmål om faktura eller regnskap
- Telefon: 407 67 157
- E-post: regnskap@dfo.no
- Fakturaer til skanning: depfaktura@dfo.no
Svartid
- Vi besvarer henvendelser så fort som mulig, og senest innen to virkedager.
- Hvis vi ikke kan gi et endelig svar innen to virkedager, sender vi deg et foreløpig svar og et estimat på når vi kan løse saken.
Andre svartider for noen sakstyper
Bilag
- Vi registrerer bilag fortløpende og besvarer sakene når bilagene er registrert.
- Lønnsbilag blir registrert innen registreringsfristen og regnskapsbilag blir registrert før aktuell periodeavslutning.
NAV-refusjoner
- Vi registrerer sykemeldinger forløpende, senest innen en uke.
Større endringer i arbeidsflyt og organisasjonsstruktur
- Større endringer vil si endringer som omfatter hele eller store deler av organisasjonsstrukturen.
- Utenom årsskiftet bruker vi inntil tre uker for å løse slike saker.
- Dere må melde fra om eventuelle fusjoner eller fisjoner så snart de er kjent. De krever mer enn tre uker behandlingstid.
Oppsett ny funksjonalitet
- Når dere bestiller oppsett av aktivitetsregistrering i SAP, føderasjon, e-skjema, kostnadsstyrt arbeidsflyt eller nye moduler i Unit4 ERP avtaler vi en tidsplan.
- Vi setter opp SAP tid i løpet av en måned. Øvrig funksjonalitet i SAP setter vi opp i løpet av en uke.
Endringsønsker
- Hvis vi definerer saken som et endringsønske, sender vi saken til nærmere vurdering.
- Dere får beskjed om at vi har definert saken som et endringsønske, og dere må forvente lengre behandlingstid.
- Etter at endringsønsket er vurdert, sender vi dere en oppdatering om utfallet av vurderingen.