Rapporter Her finner dere en oversikt over rapporter vi har utarbeidet. Report list Filtrer etter år 1999 2000 2001 2002 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 (-) 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 (-) 2022 Fasett Publisert på Filtrer etter kategori Anskaffelser Brukerretting og brukermedvirkning (-) Digitalisering Kommunikasjon Kompetanse Ledelse (-) Omstilling Organisering Regelverk Regional statsforvaltning Samordning Styring Tilskudd Tilsyn Uavhengige forvaltningsorganer DFØ-rapport 2022:6 Sluttrapport: Effektevaluering av nærpolitireformen DFØ (tidligere Difi) har fulgt nærpolitireformen fra 2016 til 2022. Etter vel seks år har det skjedd mange positive endringer i politiet, men alle reformmålene er ikke nådd fullt ut. DFØ-rapport 2022:1 Statsansatteundersøkelsen 2021 Statsansatteundersøkelsen blir gjennomført hvert tredje år, og er en representativ undersøkelse blant statens ansatte. Høsten 2021 ble undersøkelsen gjennomført for sjette gang siden 2007. Difi-rapport 2015:7 Digitale barrierar på norske nettstader Difi har gjennomført ei større statusmåling om universell utforming på norske nettsider. Målinga skal bidra til å finne risikoområde som gjer det vanskeleg eller umogleg for mange å bruke nettbaserte løysingar. Bank, media og reise og transport peikar seg ut med dårleg score i denne målinga.
DFØ-rapport 2022:6 Sluttrapport: Effektevaluering av nærpolitireformen DFØ (tidligere Difi) har fulgt nærpolitireformen fra 2016 til 2022. Etter vel seks år har det skjedd mange positive endringer i politiet, men alle reformmålene er ikke nådd fullt ut.
DFØ-rapport 2022:1 Statsansatteundersøkelsen 2021 Statsansatteundersøkelsen blir gjennomført hvert tredje år, og er en representativ undersøkelse blant statens ansatte. Høsten 2021 ble undersøkelsen gjennomført for sjette gang siden 2007.
Difi-rapport 2015:7 Digitale barrierar på norske nettstader Difi har gjennomført ei større statusmåling om universell utforming på norske nettsider. Målinga skal bidra til å finne risikoområde som gjer det vanskeleg eller umogleg for mange å bruke nettbaserte løysingar. Bank, media og reise og transport peikar seg ut med dårleg score i denne målinga.