Rapporter Her finner dere en oversikt over rapporter vi har utarbeidet. Report list Filtrer etter år 1999 2000 2002 2003 2006 2008 2009 2010 (-) 2011 2012 2013 (-) 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 Fasett Publisert på Filtrer etter kategori Brukerretting og brukermedvirkning Digitalisering Kommunikasjon (-) Kompetanse Ledelse Organisering Regelverk Samordning Styring Tilsyn Uavhengige forvaltningsorganer Difi-notat 2015:2 Nettverk og møteplassar for leiarar i staten På oppdrag frå Kommunal- og moderniseringsdepartementet har Difi gjort ei kartlegging av kva nettverk og møteplassar som finst for leiarar i staten. Føremålet var å auke forståinga av korleis nettverk og møteplassar på ein best mogleg måte kan bidra til kunnskapsdeling, erfaringsutveksling og læring. Kartlegginga seier noko om kva nettverk og møteplassar som finst, korleis dei fungerer og kva erfaringar og behov leiarane i målgruppa uttrykker. Difi-rapport 2011:6 Hvordan kan statsforvaltningen i Montenegro bli en mer attraktiv arbeidsplass for unge mennesker? Medarbeiderundersøkelsen behandler følgende temaer: arbeidsforhold og jobbinnhold, kompetanse- og karriereutvikling, prestasjonsvurderinger/tilbakemeldinger, ledelse, arbeidsmiljø, etikk og omdømme, motivasjon og framtidsperspektiver.
Difi-notat 2015:2 Nettverk og møteplassar for leiarar i staten På oppdrag frå Kommunal- og moderniseringsdepartementet har Difi gjort ei kartlegging av kva nettverk og møteplassar som finst for leiarar i staten. Føremålet var å auke forståinga av korleis nettverk og møteplassar på ein best mogleg måte kan bidra til kunnskapsdeling, erfaringsutveksling og læring. Kartlegginga seier noko om kva nettverk og møteplassar som finst, korleis dei fungerer og kva erfaringar og behov leiarane i målgruppa uttrykker.
Difi-rapport 2011:6 Hvordan kan statsforvaltningen i Montenegro bli en mer attraktiv arbeidsplass for unge mennesker? Medarbeiderundersøkelsen behandler følgende temaer: arbeidsforhold og jobbinnhold, kompetanse- og karriereutvikling, prestasjonsvurderinger/tilbakemeldinger, ledelse, arbeidsmiljø, etikk og omdømme, motivasjon og framtidsperspektiver.