Rapporter Her finner dere en oversikt over rapporter vi har utarbeidet. Report list Filtrer etter år 1997 1999 2000 2001 2002 2003 2005 2008 2009 2010 (-) 2011 2012 2013 2014 (-) 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 Fasett Publisert på Filtrer etter kategori Brukerretting og brukermedvirkning (-) Digitalisering Kommunikasjon Kompetanse Ledelse Organisering (-) Regelverk Samordning Styring Tilsyn (-) Uavhengige forvaltningsorganer Difi-rapport 2015:7 Digitale barrierar på norske nettstader Difi har gjennomført ei større statusmåling om universell utforming på norske nettsider. Målinga skal bidra til å finne risikoområde som gjer det vanskeleg eller umogleg for mange å bruke nettbaserte løysingar. Bank, media og reise og transport peikar seg ut med dårleg score i denne målinga. Difi-rapport 2015:4 Gjennomgang av det statlege forbrukarapparatet Forbrukarapparatet består av svært sjølvstendige organisasjonar som oppnår gode resultat kvar for seg. Men apparatet som heilskap framstår etter Difi si meining som fragmentert og mindre føremåls- og kostnadseffektivt enn nødvendig. DFØ-rapport 2015:2 DFØs forvaltning av økonomiregelverket i 2014 Rapporten gir en samlet oversikt og gjennomgang av unntakssøknader fra økonomiregelverket som DFØ har behandlet, og henvendelser fra departementer og andre statlige virksomheter om fortolkning og forståelse av regelverket og DFØs oppfølging av disse. Difi-rapport 2011:8 Evaluering av Datatilsynet På oppdrag av Fornyings-, administrasjons- og kirkedepartementet har Difi foretatt en evaluering av Datatilsynet. Difi-rapport 2011:3 Digitalt førstevalg – en kartlegging av hindringer og muligheter Som en del av arbeidet med innføring av digitalt førstevalg, har Difi fått i oppgave fra Fornyings-, administrasjons- og kirkedepartementet (FAD) å gjennomføre en kartlegging om eforvaltning i offentlig sektor.
Difi-rapport 2015:7 Digitale barrierar på norske nettstader Difi har gjennomført ei større statusmåling om universell utforming på norske nettsider. Målinga skal bidra til å finne risikoområde som gjer det vanskeleg eller umogleg for mange å bruke nettbaserte løysingar. Bank, media og reise og transport peikar seg ut med dårleg score i denne målinga.
Difi-rapport 2015:4 Gjennomgang av det statlege forbrukarapparatet Forbrukarapparatet består av svært sjølvstendige organisasjonar som oppnår gode resultat kvar for seg. Men apparatet som heilskap framstår etter Difi si meining som fragmentert og mindre føremåls- og kostnadseffektivt enn nødvendig.
DFØ-rapport 2015:2 DFØs forvaltning av økonomiregelverket i 2014 Rapporten gir en samlet oversikt og gjennomgang av unntakssøknader fra økonomiregelverket som DFØ har behandlet, og henvendelser fra departementer og andre statlige virksomheter om fortolkning og forståelse av regelverket og DFØs oppfølging av disse.
Difi-rapport 2011:8 Evaluering av Datatilsynet På oppdrag av Fornyings-, administrasjons- og kirkedepartementet har Difi foretatt en evaluering av Datatilsynet.
Difi-rapport 2011:3 Digitalt førstevalg – en kartlegging av hindringer og muligheter Som en del av arbeidet med innføring av digitalt førstevalg, har Difi fått i oppgave fra Fornyings-, administrasjons- og kirkedepartementet (FAD) å gjennomføre en kartlegging om eforvaltning i offentlig sektor.