Rapporter Her finner dere en oversikt over rapporter vi har utarbeidet. Report list Filtrer etter år 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2007 2008 (-) 2009 2010 2011 (-) 2012 2013 2015 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 Fasett Publisert på Filtrer etter kategori Brukerretting og brukermedvirkning (-) Digitalisering (-) Kommunikasjon Kompetanse Ledelse Norge og EU/EØS Omstilling Organisering Regelverk Samordning Styring Tilskudd Tilsyn Uavhengige forvaltningsorganer Difi-rapport 2012:12 Kontakt oss – fra hjelpetrengende til selvgående brukere? Difi har kartlagt valg, organisering og samordning av publikumskanaler internt i syv statlige og innbyggerrettede virksomheter, og rapporten viser hvordan disse legger til rette for at brukere kan henvende seg til dem for å få utført ærend som krever saksbehandling og vedtak, være seg om brukeren ønsker å benytte seg av en statlig tjeneste eller skal følge opp et statlig pålegg. DFØ-rapport 2012:1 Evalueringsportalen etter ett års drift – en erfaringsoppsummering Formålet med rapporten er å gi en statusbeskrivelse og oppsummering av erfaringene knyttet til Evalueringsportalen etter et års drift. Portalen ble tilgjengeliggjort 28. oktober 2010 og lansert 27. januar 2011. Difi-rapport 2009:7 Mens de venter… En kartlegging av informasjon til beboere i asylmottak På oppdrag fra UDI har Difi gjennomført en kartlegging av informasjonsarbeidet mot beboere i ordinære asylmottak. Difi-rapport 2009:5 Dei administrative funksjonane i Kredittilsynet – ei benchmarking med Konkurransetilsynet, Norad, NVE og SFT Etter initiativ frå Kredittilsynet er det gjort ei samanlikning (benchmarking) av dei administrative funksjonane i Kredittilsynet med fire andre statlege verksemder. Dei administrative funksjonane er grupperte i plan, økonomi og innkjøp, personalforvaltning, arkiv og bibliotek, IKT og servicetenester. Difi-rapport 2009:2 Undersøkelse om statlig informasjonspolitikk I forbindelse med arbeidet med ny statlig kommunikasjonspolitikk har Direktoratet for forvaltning og IKT gjennomført en kartlegging av hva toppledere og kommunikasjonssjefer i departementer, direktorater/tilsyn og hos fylkesmennene mener om dagens statlige informasjonspolitikk, hvordan den praktiseres i dag og hvilke forventninger og innspill de har til en ny statlig kommunikasjonspolitikk.
Difi-rapport 2012:12 Kontakt oss – fra hjelpetrengende til selvgående brukere? Difi har kartlagt valg, organisering og samordning av publikumskanaler internt i syv statlige og innbyggerrettede virksomheter, og rapporten viser hvordan disse legger til rette for at brukere kan henvende seg til dem for å få utført ærend som krever saksbehandling og vedtak, være seg om brukeren ønsker å benytte seg av en statlig tjeneste eller skal følge opp et statlig pålegg.
DFØ-rapport 2012:1 Evalueringsportalen etter ett års drift – en erfaringsoppsummering Formålet med rapporten er å gi en statusbeskrivelse og oppsummering av erfaringene knyttet til Evalueringsportalen etter et års drift. Portalen ble tilgjengeliggjort 28. oktober 2010 og lansert 27. januar 2011.
Difi-rapport 2009:7 Mens de venter… En kartlegging av informasjon til beboere i asylmottak På oppdrag fra UDI har Difi gjennomført en kartlegging av informasjonsarbeidet mot beboere i ordinære asylmottak.
Difi-rapport 2009:5 Dei administrative funksjonane i Kredittilsynet – ei benchmarking med Konkurransetilsynet, Norad, NVE og SFT Etter initiativ frå Kredittilsynet er det gjort ei samanlikning (benchmarking) av dei administrative funksjonane i Kredittilsynet med fire andre statlege verksemder. Dei administrative funksjonane er grupperte i plan, økonomi og innkjøp, personalforvaltning, arkiv og bibliotek, IKT og servicetenester.
Difi-rapport 2009:2 Undersøkelse om statlig informasjonspolitikk I forbindelse med arbeidet med ny statlig kommunikasjonspolitikk har Direktoratet for forvaltning og IKT gjennomført en kartlegging av hva toppledere og kommunikasjonssjefer i departementer, direktorater/tilsyn og hos fylkesmennene mener om dagens statlige informasjonspolitikk, hvordan den praktiseres i dag og hvilke forventninger og innspill de har til en ny statlig kommunikasjonspolitikk.