Rapporter Her finner dere en oversikt over rapporter vi har utarbeidet. Report list Filtrer etter år 1998 1999 2000 2001 2002 (-) 2003 2006 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2015 2016 (-) 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 Fasett Publisert på Filtrer etter kategori Brukerretting og brukermedvirkning Digitalisering Kommunikasjon (-) Kompetanse Ledelse Omstilling Organisering Regelverk Regional statsforvaltning Samordning Styring Tilskudd (-) Tilsyn Uavhengige forvaltningsorganer Difi-rapport 2017:5 Jus + ped = sant – Ei erfaringsoppsummering og vurdering av prosjektet «Regelverk i praksis» Målet med prosjekt «Regelverk i praksis» var å styrke statens formidling av regelverket for grunnskulen og vidaregåande opplæring. Rapporten viser at formidling no, i større grad enn før, tar utgangspunkt i dei utfordringane skulen har med å følgje regelverket. Prosjektet strekte seg over fleire år og målgruppa var tilsette i fylkesmannsembeta og Utdanningsdirektoratet. Difi-rapport 2017:4 Evaluering av tilsyn med departementa sitt arbeid med samfunnssikkerheit og beredskap Justis- og beredskapsdepartementet bør i større grad legge vekt på risiko og tverrsektorielle utfordringar i tilsynet med departementa sitt arbeid på samfunnssikkerheits- og beredskapsfeltet. Viss departementet ønsker å avdekke reelle sårbarheiter, bør alternative verkemiddel vurderast. Statskonsult-rapporter 2003 Rapporter fra Statskonsult 2003
Difi-rapport 2017:5 Jus + ped = sant – Ei erfaringsoppsummering og vurdering av prosjektet «Regelverk i praksis» Målet med prosjekt «Regelverk i praksis» var å styrke statens formidling av regelverket for grunnskulen og vidaregåande opplæring. Rapporten viser at formidling no, i større grad enn før, tar utgangspunkt i dei utfordringane skulen har med å følgje regelverket. Prosjektet strekte seg over fleire år og målgruppa var tilsette i fylkesmannsembeta og Utdanningsdirektoratet.
Difi-rapport 2017:4 Evaluering av tilsyn med departementa sitt arbeid med samfunnssikkerheit og beredskap Justis- og beredskapsdepartementet bør i større grad legge vekt på risiko og tverrsektorielle utfordringar i tilsynet med departementa sitt arbeid på samfunnssikkerheits- og beredskapsfeltet. Viss departementet ønsker å avdekke reelle sårbarheiter, bør alternative verkemiddel vurderast.