Rapporter Her finner dere en oversikt over rapporter vi har utarbeidet. Report list Filtrer etter år 1998 2000 2001 2002 2008 2009 2010 2011 (-) 2012 2013 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 Fasett Publisert på Filtrer etter kategori Brukerretting og brukermedvirkning (-) Digitalisering Kommunikasjon Kompetanse Ledelse Norge og EU/EØS Omstilling Organisering Regelverk Samordning Styring Tilskudd (-) Tilsyn Uavhengige forvaltningsorganer Difi-rapport 2012:14 Ute av kontroll? Om kontroll og rapportering i staten Difi har ønsket å tilrettelegge for en konstruktiv offentlig diskusjon om temaet gjennom å oppsummere tilgjengelig kunnskap om omfanget av kontroll og rapportering i staten, drøfte mulige årsaker til antatt vekst og belyse hvilke konsekvenser dette har for formåls- og kostnadseffektiviteten i staten. Difi-rapport 2012:12 Kontakt oss – fra hjelpetrengende til selvgående brukere? Difi har kartlagt valg, organisering og samordning av publikumskanaler internt i syv statlige og innbyggerrettede virksomheter, og rapporten viser hvordan disse legger til rette for at brukere kan henvende seg til dem for å få utført ærend som krever saksbehandling og vedtak, være seg om brukeren ønsker å benytte seg av en statlig tjeneste eller skal følge opp et statlig pålegg. DFØ-rapport 2012:1 Evalueringsportalen etter ett års drift – en erfaringsoppsummering Formålet med rapporten er å gi en statusbeskrivelse og oppsummering av erfaringene knyttet til Evalueringsportalen etter et års drift. Portalen ble tilgjengeliggjort 28. oktober 2010 og lansert 27. januar 2011.
Difi-rapport 2012:14 Ute av kontroll? Om kontroll og rapportering i staten Difi har ønsket å tilrettelegge for en konstruktiv offentlig diskusjon om temaet gjennom å oppsummere tilgjengelig kunnskap om omfanget av kontroll og rapportering i staten, drøfte mulige årsaker til antatt vekst og belyse hvilke konsekvenser dette har for formåls- og kostnadseffektiviteten i staten.
Difi-rapport 2012:12 Kontakt oss – fra hjelpetrengende til selvgående brukere? Difi har kartlagt valg, organisering og samordning av publikumskanaler internt i syv statlige og innbyggerrettede virksomheter, og rapporten viser hvordan disse legger til rette for at brukere kan henvende seg til dem for å få utført ærend som krever saksbehandling og vedtak, være seg om brukeren ønsker å benytte seg av en statlig tjeneste eller skal følge opp et statlig pålegg.
DFØ-rapport 2012:1 Evalueringsportalen etter ett års drift – en erfaringsoppsummering Formålet med rapporten er å gi en statusbeskrivelse og oppsummering av erfaringene knyttet til Evalueringsportalen etter et års drift. Portalen ble tilgjengeliggjort 28. oktober 2010 og lansert 27. januar 2011.