Etter noe forsinkelse er det nå fastsatt nytt tidspunkt for lansering av ny innkurv og permisjonssøknad i våre selvbetjeningsløsninger.
I gårsdagens kundenotat informerte vi om forsinkelse i forbindelse med den varslede lanseringen av ny innkurv og permisjonssøknad i våre selvbetjeningsløsninger.
Ny lanseringsdato
Etter å ha støtt på noen utfordringer i forbindelse med den planlagte lanseringen har vi nå kunnet fastsette ny dato for lansering. Det vil skje i morgen, fredag 5. april 2024.
Praktisk informasjon i forbindelse med overgang til den nye løsningen
Vi vil med det samme benytte anledningen til å minne om informasjonen om overgangsperioden fra "gammel" til ny løsning som ble gitt i vårt kundenotat publisert 6. mars 2024.
I den nåværende innkurvløsningen vil man i overgangsperioden kunne vise permisjonssøknader opprettet i den nye løsningen, men disse oppgavene vil ikke kunne behandles i den "gamle" løsningen og må behandles via den nye innkurven.
Eksisterende søknader som allerede ligger i arbeidsflyt vil kunne behandles i dagens innkurv under overgangsperioden.
Manglende visning av antall oppgaver til behandling
Inntil videre vil ikke flisen for ny innkurv i Selvbetjeningsportalen vise antall oppgaver som ligger til behandling i innkurven. Dette er noe vi vil jobbe fortløpende med å få på plass en løsning for og vi håper på å ha dette på plass innen kort tid.