Lanseringen av ny innkurv og permisjonssøknad i DFØs selvbetjeningsløsninger er dessverre forsinket.
I tidligere kundenotat har vi informert om lansering av ny innkurv og permisjonssøknad og hva dere som kunder bør være oppmerksomme på i forbindelse med lanseringen.
Forsinket lansering
Vi trenger dessverre litt mer tid for å kunne produksjonssette løsningen for ny innkurv og permisjonssøknad i Selvbetjeningsportalen.
Nye søknader og søknader opprettet i den "gamle" systemløsningen
Frem til lansering av ny innkurv vil det ikke være mulig å opprette nye permisjonssøknader i våre selvbetjeningsløsninger.
I mellomtiden vil ansatte ha mulighet til å endre på tidligere innsendte søknader returnert av GK1 og GK2 samt at disse vil kunne behandles som normalt i Selvbetjeningsportalen.
Permisjonssøknad via Kundesenter på nett
Nye søknader kan sendes inn til oss manuelt ved behov. Fagbrukere må i disse tilfellene opprette sak til oss i Kundesenter på nett. Disse sakene vil bli behandlet fortløpende.
Vi beklager de eventuelle ulempene forsinkelsen medfører og kommer med mer informasjon i morgen.