Lansering av ny innkurv og permisjonssøknad i DFØs selvbetjeningsløsninger

Lanseringen av ny innkurv og permisjonssøknad i DFØs selvbetjeningsløsninger er dessverre forsinket.

I tidligere kundenotat har vi informert om lansering av ny innkurv og permisjonssøknad og hva dere som kunder bør være oppmerksomme på i forbindelse med lanseringen.

Forsinket lansering

Vi trenger dessverre litt mer tid for å kunne produksjonssette løsningen for ny innkurv og permisjonssøknad i Selvbetjeningsportalen.  

Nye søknader og søknader opprettet i den "gamle" systemløsningen

Frem til lansering av ny innkurv vil det ikke være mulig å opprette nye permisjonssøknader i våre selvbetjeningsløsninger.

I mellomtiden vil ansatte ha mulighet til å endre på tidligere innsendte søknader returnert av GK1 og GK2 samt at disse vil kunne behandles som normalt i Selvbetjeningsportalen.

Permisjonssøknad via Kundesenter på nett

Nye søknader kan sendes inn til oss manuelt ved behov. Fagbrukere må i disse tilfellene opprette sak til oss i Kundesenter på nett. Disse sakene vil bli behandlet fortløpende.

Vi beklager de eventuelle ulempene forsinkelsen medfører og kommer med mer informasjon i morgen. 

Publisert: 3. april 2024

Kontakt

Kontakt kundesenter for lønn

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.