Kundesenter på nett
Logg inn og få hjelp til å bruke Kundesenter på nett.
Kundesenter på nett er for deg som jobber med lønn og/ eller regnskap i en virksomhet.
Her kan du stille alle typer spørsmål, laste opp dokumentasjon og sende sensitiv informasjon. Kundesenter på nett kommer i tillegg til telefon og e-post. Alle henvendelser blir samlet i samme system.
Hvis din virksomhet ikke bruker DFØ-ID, finner du lenken under.
I Kundesenter på nett kan du blant annet:
Sende inn nye saker til DFØ i kategoriene lønn eller regnskap. Dette styrer om saken går til DFØ Lønn eller DFØ Regnskap.
Se status på sakene, og oppdatere dem.
Finne svar på saker.
Søke i aktive og avsluttede saker.
Når saken er behandlet får du et varsel på e-post. For å lese svaret i saken må du logge inn i Kundesenter på nett.
Det er saksbehandleren hos DFØ som styrer statusfeltet. Her er oversikten over hva de ulike statusene betyr.
På «Min side» finner du følgende informasjon:
Det er opprettet egne skjema i Kundesenter på nett.
Følgende skjema er tilgjengelig for regnskapskunder som er «autoriserte bestillere» og alle lønnskunder:
Følgende skjema er tilgjengelig for alle fullservicekunder på lønn som har fullmakt:
Følgende skjema er tilgjengelig for alle fullservicekunder på lønn:
Følgende skjema er bare tilgjengelig for Politi- og lensmannsetaten:
Følgende skjema er tilgjengelig for alle regnskapskunder:
Følgende skjema er tilgjengelig for innmeldte brukere hos regnskapskunder:
DFØ anbefaler at fagbrukere som sender inn saker i kategori lønn via Kundesenter på nett har fullmakt. Last ned fullmaktsskjema.
For å bestille tilganger til regnskapssystemene i DFØ må hver virksomhet utnevne autoriserte bestillere. Tilgangen bestilles via Kundesenter på nett.
Bilag
NAV-refusjoner
Større endringer i arbeidsflyt og organisasjonsstruktur
Oppsett ny funksjonalitet
Endringsønsker
Har du spørsmål om innholdet på denne siden?
Kontakt kundesenter lønn
Kontakt kundesenter regnskap