Påminnelse om å abonnere på kundenotat og driftsvarsel fra DFØ

DFØ oppfordrer kundene våre til å abonnere på kundenotat og kontrollere kontaktinformasjon i Kundesenter på nett.

Vi benytter kundenotat og driftsvarsel til å formidle informasjon til våre kunder. Vi vil derfor oppfordre hver virksomhet til å informere internt om muligheten til å abonnere på disse. Mottakere av kundenotat og driftsvarsel vil få tilsendt e-poster med informasjon som kan være relevant for dem og virksomheten de tilhører. Samtidig vil vi be dere om å kontrollere at kontaktinformasjonen deres i Kundesenter på nett er korrekt.

Kundenotat

I våre kundenotat formidler vi nyttig informasjon til dere som benytter våre systemer og løsninger. Det omfatter blant annet informasjon om endringer i systemløsningene som levers av DFØ, lanseringer av nye produkter og løsninger samt påminnelser i forbindelse med periodisk kontrollvirksomhet.

Oversikt over de ulike abonnementene på kundenotat fra DFØ finner dere via følgende lenke.

Driftsvarsel

Ved avvik eller vedlikehold i lønns- og regnskapssystemene sender vi ut driftsvarsel med informasjon om dette og hvordan det eventuelt påvirker deres virksomhet. Vi vil derfor også oppfordre til å abonnere på disse varslene.

Oversikt over de ulike abonnementene på driftsvarsel fra DFØ finner dere via følgende lenke.

Kontaktinformasjon i Kundesenter på nett (KPN)

Vi benytter kontaktinformasjonen i Kundesenter på nett dersom vi har behov for å komme i direkte kontakt med kontaktpersoner hos de ulike virksomhetene. Det er derfor viktig at denne informasjonen er oppdatert.

Vi oppfordrer derfor til å sjekke at kontaktinformasjon for deres virksomhet på Min side i Kundesenter på nett er oppdatert og riktig. Ved feil eller mangler ber vi om at dere sender inn sak med eventuelle endringer.

Publisert: 29. januar 2024

Kontakt

Kontakt kundesenter for lønn

Kontakt kundesenter for regnskap

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.