DFØ oppfordrer kundene våre til å abonnere på kundenotat og kontrollere kontaktinformasjon i Kundesenter på nett.
Vi benytter kundenotat og driftsvarsel til å formidle informasjon til våre kunder. Vi vil derfor oppfordre hver virksomhet til å informere internt om muligheten til å abonnere på disse. Mottakere av kundenotat og driftsvarsel vil få tilsendt e-poster med informasjon som kan være relevant for dem og virksomheten de tilhører. Samtidig vil vi be dere om å kontrollere at kontaktinformasjonen deres i Kundesenter på nett er korrekt.
Kundenotat
I våre kundenotat formidler vi nyttig informasjon til dere som benytter våre systemer og løsninger. Det omfatter blant annet informasjon om endringer i systemløsningene som levers av DFØ, lanseringer av nye produkter og løsninger samt påminnelser i forbindelse med periodisk kontrollvirksomhet.
Oversikt over de ulike abonnementene på kundenotat fra DFØ finner dere via følgende lenke.
Driftsvarsel
Ved avvik eller vedlikehold i lønns- og regnskapssystemene sender vi ut driftsvarsel med informasjon om dette og hvordan det eventuelt påvirker deres virksomhet. Vi vil derfor også oppfordre til å abonnere på disse varslene.
Oversikt over de ulike abonnementene på driftsvarsel fra DFØ finner dere via følgende lenke.
Kontaktinformasjon i Kundesenter på nett (KPN)
Vi benytter kontaktinformasjonen i Kundesenter på nett dersom vi har behov for å komme i direkte kontakt med kontaktpersoner hos de ulike virksomhetene. Det er derfor viktig at denne informasjonen er oppdatert.
Vi oppfordrer derfor til å sjekke at kontaktinformasjon for deres virksomhet på Min side i Kundesenter på nett er oppdatert og riktig. Ved feil eller mangler ber vi om at dere sender inn sak med eventuelle endringer.