Nytt skjema for endringsønsker er tilgjengelig i Kundesenter på nett.  

I Kundesenter på nett finner dere nå et eget skjema hvor dere kan melde inn endringsønsker for våre systemer, tilleggstjenester og andre områder på lønn og regnskap.

Her finner dere skjemaet

Skjemaet heter Endringsønske og dere finner det under menypunktet «Skjema». 

Skjemaet er tilgjengelig for alle som har tilgang til Kundesenter på nett. Dere må selv ha oversikt over hvem hos dere som kan melde inn endringsønsker.

Slik melder dere inn et endringsønske

Når dere melder inn et endringsønske via skjemaet må dere først spesifisere hvilket område endringen gjelder og deretter svare på noen forhåndsdefinerte spørsmål.

Vi ønsker at dere svarer så utfyllende som mulig på hvert spørsmål før dere sender inn, slik at vi får god innsikt i utfordringen dere har.  

Slik ser det nye skjemaet for endringsønske ut

Mer informasjon om Kundesenter på nett

Publisert: 2. mai 2023

Kontakt

Kontakt kundesenter for lønn

Kontakt kundesenter for regnskap

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.