Vi lanserer tre nye kategorier for driftsvarsel og ønsker med det samme å minne om å abonnere på våre øvrige kundenotat og driftsvarsel.
Vi benytter kundenotat og driftsvarsel til å formidle informasjon til våre kunder. Vi vil derfor oppfordre hver virksomhet til å informere internt om muligheten til å abonnere på disse. Abonnenter på kundenotat og driftsvarsel vil få tilsendt informasjon fra oss på e-post når vi publiserer et kundenotat eller ønsker å varsle om driftsforstyrrelser eller vedlikehold av systemløsningene.
Samtidig vil vi også be dere om å kontrollere at kontaktinformasjonen deres i Kundesenter på nett er korrekt.
Driftsvarsel
Ved avvik eller vedlikehold i lønns- og regnskapssystemene sender vi ut driftsvarsel med informasjon om dette og hvordan det eventuelt påvirker deres virksomhet. Vi vil derfor også oppfordre til å abonnere på disse varslene.
Nye kategorier for driftsvarsel
Vi har nå satt opp mulighet for å abonnere på driftsvarsel enkeltvis for tre av systemløsningene vi tilbyr. De nye varslene du kan abonnere på er for tjenestene DFØ HR, Tilsetting og arbeidskontrakt og DFØ lønnsforhandlinger.
NB! Det generelle abonnementet for varsel om lønnstjenestene vil ikke lengre omfatte informasjon om disse tre systemløsningene med mindre det har innvirkning på driften av de øvrige lønnssystemene.
Oversikt og abonnement
Oversikt over de ulike abonnementene på driftsvarsel fra DFØ finner dere via følgende lenke.
Kundenotat
I våre kundenotat formidler vi nyttig informasjon til dere som benytter våre systemer og løsninger. Det omfatter blant annet informasjon om endringer i systemløsningene som levers av DFØ, lanseringer av nye produkter og løsninger samt påminnelser i forbindelse med periodisk kontrollvirksomhet.
Oversikt og abonnement
Oversikt over de ulike abonnementene på kundenotat fra DFØ finner dere via følgende lenke.
Kontaktinformasjon i Kundesenter på nett (KPN)
Vi benytter kontaktinformasjonen i Kundesenter på nett dersom vi har behov for å komme i direkte kontakt med kontaktpersoner hos de ulike virksomhetene. Det er derfor viktig at denne informasjonen er oppdatert.
Vi oppfordrer derfor til å sjekke at kontaktinformasjon for deres virksomhet på Min side i Kundesenter på nett er oppdatert og riktig. Ved feil eller mangler ber vi om at dere sender inn sak med eventuelle endringer.
Nytt felt for personvernansvarlig
I vår lanserte vi et nytt felt på Min side, for registrering av personvernansvarlig i virksomheten. Vi vil oppfordrer de virksomhetene som ikke har gjort det enda, til å registrere sitt personvernombud.