Lansering av ny løsning for chatbot i selvbetjeningsløsningene

Vi starter utrulling av ny løsning for chatbot, og denne vil være i drift i Betalmeg og Selvbetjeningsportalen fra 1. november.

Lansering av ny løsning for chatboten Lara

Vi viser til kundenotatet «Ny løsning for chatbot i selvbetjeningsløsningene», hvor vi varslet at det ville komme en ny løsning for chatbot i løpet av høsten.

Vi har i dag chatboten Lara tilgjengelig i DFØ-appen, Selvbetjeningsportalen og Betalmeg. Der kan ansatte og eksterne kan få svar på generelle spørsmål, og veiledning til bruken av selvbetjeningsløsningene våre.

Fra fredag 1. november vil den nye løsningen være i drift i Betalmeg og Selvbetjeningsportalen. Løsningen vil ha de samme funksjonene som eksisterende løsning, men brukere vil i en overgangsperiode kunne oppleve noen forskjeller i svarene som blir gitt.

DFØ-appen vil fortsatt benytte eksisterende løsning, med planlagt utrulling av den nye løsningen senere i høst.

Du finner det tidligere notatet, som er vist til over, her:

Publisert: 31. oktober 2024

Kontakt

Kundesenter for lønn

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.