Videresende prioriteringsliste til ledere (for rollen Forhandlingsutvalg arbeidsgiver)

Her kan du lese om hvordan du videresender fagforeningenes prioriteringslister til lederne.

1. Rollen Administrator må hake av for at leder kan motta fagforeningenes vurdering.

2. Du må ha mottatt prioriteringslisten fra fagforeningen.

3. Marker prioriteringslisten og trykk på knappen Videresend.

4. Du får opp et varsel om hvilken prioriteringsliste du videresender. Bekreft ved å trykke på Videresend, eller Avbryt for å avbryte handlingen.

5. Når prioriteringslisten er videresendt, vises dette i kolonnen Videresendt til ledere.

6. Ledere vil nå kunne se de videresendte listene i Mottatte prioriteringslister. De kan kun se vurderinger på egne ansatte, og de kan ikke se hvilken fagforening som har registrert vurderingen.
Lederens egne prioriteringslister vil også være oppdatert i kolonnegruppen Fagforenings vurdering. Hvis du har videresendt flere prioriteringslister fra samme avsender, er det den prioriteringslisten du videresendte sist som vises her.

Oppdatert: 7. august 2025

Kontakt

kundesenter for lønn

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.