Sakstyper i Kundesenter på nett

3. januar 2024 lanserer vi ny funksjonalitet i Kundesenter på nett som gir deg muligheten til å merke saken din med en sakstype før du sender den til DFØ.

Det at du kan velge sakstype har flere fordeler:

  • Presis informasjon: Du kan tydelig vise oss hva saken gjelder ved å velge riktig sakstype. Dette gir oss bedre innsikt fra starten av, slik at vi effektivt kan gi deg presis hjelp.
  • Enklere administrering av saker: Du kan filtrere saker basert på sakstyper slik at du enkelt får en oversikt over saker knyttet til spesifikke problemstillinger. Dette gjør det lettere for deg å finne fram til relevante saker og holde oversikt over dine henvendelser.

Funksjonaliteten vil gjelde for nye saker som blir opprettet fra og med 3. januar. Saker som er opprettet før denne datoen vil altså mangle sakstype. Vi undersøker potensielle løsninger for saker sendt inn før 3. januar.

Vi håper du blir fornøyd med oppdateringen, og at den gjør det enklere for deg å administrere dine saker. Har du spørsmål eller tilbakemeldinger vil vi gjerne høre fra deg.

Publisert: 19. desember 2023

Kontakt

Kundesenter for lønn

Kontakt kundesenter for regnskap

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.