For at informasjon knyttet til utdannelse og arbeidserfaring skal komme med på utvidede søkerlister må feltene «utdannelse» og «arbeidserfaring» fylles ut av kandidaten i sin kandidatprofil.
I tilfeller der kandidaten ikke har fylt ut informasjonen i feltene for utdannelse og arbeidserfaring ved innsendelse av søknad, så kan denne informasjonen oppdateres i etterkant på kandidatprofilen. Oppdatert informasjon vil så komme med på utvidede søkerliste.
Hvis søkerlistene er generert før kandidaten legger til informasjonen, så kan nye søkerlister genereres via funksjonaliteten «manuell dokumentbestilling».
Det er også opprettet en mal med fremgangsmåte som kan sendes til kandidatene via e-post i de aktuelle tilfellene. Ta kontakt via kundesenter på nett hvis dere ønsker at vi skal legge e-postmalen til hos dere.
Brukerveiledning
Se mer informasjon i brukerveiledning for DFØ HR.
Dette kundenotatet gjelder for virksomheter som har tatt i bruk DFØ HR. Dersom du har mottatt notatet på e-post, er det fordi du har meldt deg på kundenotater om DFØ HR.