Fredag 17. november lanserte vi en ny versjon av Kundesenter på nett. Den nye versjonen har fått nytt design i tillegg til flere funksjonaliteter som skal forbedre brukeropplevelsen din.
De viktigste endringene
Utheving av saker som har fått nytt svar. Du vil se en grønn prikk ved siden av saken som indikerer at det er kommet et nytt svar fra DFØ, i tillegg vil teksten være uthevet. Dette gjør det enklere for deg å holde oversikt over dine saker, og å se hvilke som krever din oppmerksomhet.
Muligheten til å favorittmerke saker. Du kan markere saker som er viktige for deg ved å klikke på stjerna oppe til høyre når du har åpnet en sak. Dette gjør det enklere å finne igjen saker som du vil følge opp senere.
Bedre filtrering. Du kan filtrere saker etter blant annet status, kategori, dato og favoritt. Dette gjør det lettere å sortere saker etter dine behov og preferanser.
Endret saksvisning. Du kan nå både sende og lese tidligere sendte saker i samme vindu uten å miste filtreringen du har valgt.
Samlet søkefelt. Søk på ID, tittel og saksinnhold kan du nå gjøre i samme søkefelt.
Det nye designet skal gjøre det mer oversiktlig og intuitivt for deg å bruke Kundesenter på nett. Vi håper at du vil like den nye versjonen og at den vil bidra til en enklere dialog mellom deg og DFØ.