Innkjøps- og fakturaløsningen blir oppdatert

Vi oppdaterer innkjøps- og fakturaløsningen til versjon 1.5.10. Denne versjonen inneholder kun mindre endringer og én feilretting. Den nye versjonen gjelder fra lørdag 28. oktober.

Versjonen inneholder følgende endringer og feilrettinger

Varslinger på e-post

  • Teksten i varslingen knyttet til innkjøpsfaktura som ligger i ventetrinn er oppdatert. Varslingen er nå tydeligere på hvor varemottaket skal utføres.
  • Det er mulig å fjerne leverandørnavn fra alle varslinger som blir sendt ut for inngående faktura til behandling. Gi beskjed til regnskap@dfo.no dersom din virksomhet har behov for denne funksjonaliteten.

Feilretting

  • Det har vært en utfordring i godkjenningstrinnet knyttet til tilgjengelige brukere å videresende oppgaver til. Det ble ikke tatt høyde for at brukere kan ha behandlet oppgaven tidligere i flyten, selv om de ikke var siste attestant, og de kunne da ikke bli valgt ved videresending. Dette er nå løst.
Publisert: 12. oktober 2023

Kontakt

Kontakt kundesenter for regnskap

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.