Innbyggerundersøkelsen 2010 – Inntrykk av å bo i kommunen og i Norge

Rapporten går igjennom de viktigste resultatene fra Innbyggerundersøkelsens del 1 som ble gjennomført sommeren og høsten 2009 (del 2 gjennomføres i 2010).

Difi-rapport 2010:1
Brukerretting og brukermedvirkning
Digitalisering
Kommunikasjon

Innbyggerundersøkelsen skal gi et bedre kunnskapsgrunnlag for å videreutvikle offentlige tjenester.

Resultatene i rapporten gir økt innsikt i innbyggernes oppfatninger og erfaringer på tjenesteområder som oppvekst, utdanning, kunnskap, helse og omsorg, inkludering i fellesskapet, trygghet, sikkerhet, støtte, økonomi, samferdsel, kultur og kommunikasjon.

Oppdatert: 22. mai 2020

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.