Her kan du som har hatt et oppdrag for en virksomhet finne veiledning dersom du har problemer med innlogging.
Selvbetjeningsløsningen Betalmeg på nett
Har jeg bruker?
Når du er registrert i systemet vil du motta en e-post med informasjon om pålogging. Merk at e-posten i noen tilfeller havner i søppelpost. Dersom du ikke har mottatt denne, kan det være at du ikke er registrert enda. Kontakt din arbeidsgiver eller oppdragsgiver, slik at de kan sørge for at du har riktig tilgang.
Hvordan bytter jeg virksomhet i Betalmeg?
Bytte virksomhet når du er logget inn
For å bytte mellom virksomheter i Betalmeg klikker du på personikonet øverst til høyre, og deretter velge Velg annen virksomhet.
Første gang du logger inn i en ny virksomhet i Betalmeg
- Du logger inn via ID-porten
- Etter pålogging kommer du direkte inn i Betalmeg.
Hvis du er tilsatt i flere virksomheter vil du få opp et vindu hvor du velger virksomhet. Det er også mulig å bytte mellom brukere i Betalmeg ved å klikke på personikonet øverst til høyre, og deretter velge Velg annen virksomhet.
DFØ-app
Har jeg bruker?
Når du er registrert i systemet vil du motta en e-post med informasjon om pålogging. Merk at e-posten i noen tilfeller havner i søppelpost. Dersom du ikke har mottatt denne, kan det være at du ikke er registrert enda. Kontakt din arbeidsgiver eller oppdragsgiver, slik at de kan sørge for at du har riktig tilgang.
Hvordan bytter jeg virksomhet i appen?
Bytte virksomhet når du er logget inn
- Trykk på Logg ut helt nederst i hovedmenyen.
- Velg virksomhet fra listen.
- Tast PIN-kode.
Første gang du logger inn i en ny virksomhet i appen
Hvis du har fått bruker i en ny virksomhet, må du logge inn med ID-porten på ny for at den nye virksomheten skal bli synlig i appen.
- Trykk på Logg ut helt nederst i hovedmenyen.
- Trykk på Har du glemt PIN-koden?
- Trykk på Logg inn via ID-porten.
- Logg inn via ID-porten. Du vil se en liste over virksomhetene, men kan ikke velge fra listen. Du blir logget inn i en av virksomhetene.
- Trykk på Logg ut helt nederst i hovedmenyen.
- Velg virksomhet fra listen.
- Tast PIN-kode.
Hva betyr feilmeldingen?
På denne siden finner du informasjon om ulike feilmeldinger som kan oppstå ved innlogging.
Kontakt
- Kundesenter på nett
- lonn [at] dfo.no (lonn[at]dfo[dot]no)
- 40 63 40 21