Videresende prioriteringsliste til ledere (for rollen Forhandlingsutvalg arbeidsgiver)

Her kan du lese om hvordan du videresender fagforeningenes prioriteringslister til lederne.

1. Systemoppsett

Rollen Administrator må hake av for at leder kan motta fagforeningenes vurdering.

2. Du må ha mottatt alle prioriteringslistene fra fagforeningene

3. Opprett en ny prioriteringsliste med formål å sende denne til ledere. Du må ha rollen Forhandlingsutvalg arbeidsgiver (Fullmakt/Signaturrett) for å kunne sende listen.

Bildet viser mine prioriteringslister

4. I den opprettede prioriteringslisten kan du se hvilken informasjon du videresender, under kolonnegruppen Fagforenings vurdering.

Bildet viser fagforenings vurdering

5. Trykk på Send og velg Ledere som mottaker. Hvis du ikke har dette valget må steg 1 gjennomføres.

Bildet viser valg av mottaker

6. Du kan velge hvilke kolonner som skal deles med lederne. Det er likevel kun de kolonnene som fagforeningene selv har valgt å dele, som vil bli delt med lederne. Hvis du haker av for f.eks. Prioritet når fagforeningen ikke har valgt å dele dette, så vil kolonnen ikke inneholde noe data.

Bildet viser valg av kolonner

7. Trykk på Send og bekreft i varselmeldingen.

Bildet viser varselmelding

8. Ledere vil nå kunne se Fagforenings vurdering i sine egne opprettede prioriteringslister. Det vil derimot ikke ligge noe i Mottatte prioriteringslister. Ledere kan kun se vurderinger på egne ansatte, og de kan ikke se hvilken fagforening som har registrert endringen.

Bildet viser fagforenings vurdering
Oppdatert: 5. desember 2024

Kontakt

Kundesenter for lønn

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.