Innhenting av informasjon om tarifftilhørighet og bankkonto for nyansatte flyttes fra preregistrering i rekrutteringsmodulen, til nyansatt oppgaven "Oppgi personlig informasjon" i introduksjonsprogrammet.
Vi informerte om endringen på DFØ HR kundesamling 26.05.2023.
I oppgaven "Oppgi personlig informasjon" vil feltet for tarifftilhørighet være obligatorisk å fylle ut for den nyansatte.
I oppgaven "Evaluering av nyansettelsesdata" vil feltet "Tarifftilknytning ved ansettelse" være utilgjengelig for Onboardingkoordinator. Feltene under blokken “Kontoinformasjon oppgitt av kandidat” vil også være utilgjengelige.
Endingen vil skje 19.07.2023.
Dersom dere har spørsmål til innholdet kan dere sende en sak i Kundesenter på nett.
Dette kundenotatet gjelder for deg som har tatt i bruk produktet DFØ HR. Dersom du har mottatt notatet på epost, er det fordi du har meldt deg på kundenotater om DFØ HR.