Vi har oppdatert arbeidsdelingsskjemaet for regnskap for å gjøre det tydeligere hvem som har ansvar for hva, og hva de ulike oppgavene innebærer. Vi understreker at dette ikke innebærer endringer i leveransene fra oss i DFØ.
I det oppdaterte arbeidsdelingsskjemaet har vi korrigert teksten på noen av oppgavene slik at de blir tydeligere, og vi har lagt inn beskrivelser på noen av dem.
Vi har lagt til noen oppgaver, for eksempel et nytt avsnitt om Tidstyring. Noen har vi fjernet fordi de ikke lengre er relevante, for eksempel de som de gjaldt de gamle innkjøps- og fakturasystemene Contempus og Basware.
Vi understreker igjen at dette ikke påvirker leveransene fra oss. Oppgavene, og hvem som er ansvarlig, er de samme som før arbeidsdelingsskjemaet ble oppdatert.
Her finner du det oppdaterte arbeidsdelingsskjemaet:
Arbeidsdelingsskjemaet gir en detaljert beskrivelse av forskjellene på tjenestemodellene, og arbeidsdelingen mellom DFØ og Kunden innenfor tjenestemodellene.