Arbeidsvilkår og goder

DFØ tilbyr en fleksibel arbeidsplass der du blir utfordret til å løse oppgaver på en god og effektiv måte. Vi har både faglige utfordringer, bedriftslag og sosiale sammenkomster.

I DFØ er kaffepraten også viktig.
Alle kontorstedene har egne kantiner med et variert lunsjtilbud.

Fleksible muligheter

Hos DFØ legger vi til rette for et godt arbeidsmiljø i moderne og funksjonelle lokaler, enten du jobber i Trondheim, Oslo eller Stavanger. Alle arbeidsplasser har utstyr tilpasset ulike arbeidsformer. Vi har flere soner for tverrfaglig samarbeid og uformelle møter.

Gjennom året arrangerer vi flere sosiale aktiviteter, som julebord og markeringer av viktige milepæler.

Som ansatt i DFØ får du tilgang til en rekke ulike goder 

  • Fleksibel arbeidstid
  • Sommertid – fra 15. mai til 15. september er arbeidstiden fra 08.00-15.00
  • 25 feriedager i året   
  • Mulighet for hjemmekontor dersom oppgavene tillater det
  • Gode permisjonsordninger 
  • Kompetanseutvikling
  • Trening i arbeidstiden 
  • Hyggelig kantine  
  • Sykkelparkering og garderober
  • Gode permisjons- og boliglånsordninger gjennom Statens pensjonskasse

Du blir medlem i Statens pensjonskasse (SPK) som har en av de beste pensjonsordningene i landet.

Vi trekker to prosent av lønnen din som innskudd til pensjonssparing, og i tillegg betaler DFØ et innskudd til pensjonssparingen din. I SPK tilbys du dessuten svært gode forsikrings- og boliglånsordninger.

Sosiale aktiviteter i DFØ

Vi har et aktivt sosialt miljø på alle lokasjoner. Enten du liker å holde deg i form, eller bare ønsker å henge med gode kollegaer. Blant aktivitetene våre finner du:

  • Bedriftsidrettslag (yoga, løpegruppe, gruppetrening, golf, padel, topptur med mer)
  • Holmenkollstafetten hvert år  - for alle som vil
  • To faste sosiale arrangementer i året, og flere etter initiativ fra velferdskomiteene
  • DFØ-koret 
  • DFØ Ung og lovende
Oppdatert: 24. juni 2025

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.