Vi lanserer chatboten Lara i Kundesenter på nett

Tirsdag 28. januar lanserer vi chatboten Lara i Kundesenter på nett. Lara vil hjelpe deg med spørsmål til både lønns- og regnskapsområdet, og du kan komme i kontakt med en kundebehandler hvis du har behov for det.

Hvordan komme i gang

Lara blir automatisk tilgjengelig i Kundesenter på nett, og du vil finne funksjonen for chat lett tilgjengelig på siden. Du kan begynne å stille spørsmål umiddelbart.

Løsningen har noen begrensninger

Løsningen er fortsatt under utvikling, og du vil kunne oppleve at du ikke alltid får det svaret du leter etter. I slike tilfeller, anbefaler vi deg å benytte funksjonen Snakke med menneske for å komme i direkte kontakt med en kundebehandler.

Løsningen vet hvilken virksomhet du tilhører, men ikke hvem du er. Vi kan derfor ikke gjennomføre endringer i våre systemer på bakgrunn av en bestilling i chatten. Alle endringer må dere bestille ved å sende en sak i Kundesenter på nett, som tidligere.

Vi håper chatboten raskt og effektivt vil gi deg svar på dine spørsmål. Hvis du har spørsmål til løsningen eller hvordan du bruker den, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss.

Publisert: 22. januar 2025

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.