Tirsdag 28. januar lanserer vi chatboten Lara i Kundesenter på nett. Lara vil hjelpe deg med spørsmål til både lønns- og regnskapsområdet, og du kan komme i kontakt med en kundebehandler hvis du har behov for det.
Hvordan komme i gang
Lara blir automatisk tilgjengelig i Kundesenter på nett, og du vil finne funksjonen for chat lett tilgjengelig på siden. Du kan begynne å stille spørsmål umiddelbart.
Løsningen har noen begrensninger
Løsningen er fortsatt under utvikling, og du vil kunne oppleve at du ikke alltid får det svaret du leter etter. I slike tilfeller, anbefaler vi deg å benytte funksjonen Snakke med menneske for å komme i direkte kontakt med en kundebehandler.
Løsningen vet hvilken virksomhet du tilhører, men ikke hvem du er. Vi kan derfor ikke gjennomføre endringer i våre systemer på bakgrunn av en bestilling i chatten. Alle endringer må dere bestille ved å sende en sak i Kundesenter på nett, som tidligere.
Vi håper chatboten raskt og effektivt vil gi deg svar på dine spørsmål. Hvis du har spørsmål til løsningen eller hvordan du bruker den, er du selvfølgelig velkommen til å kontakte oss.