DFØ har fått nye tjenestemodeller for lønns- og regnskapstjenester.
I dialog med virksomheter som vurderer å bli kunde av DFØ, vil vi som hovedregel tilby en grunnpakke for regnskapstjenester og en for lønnstjenester/HR-systemløsninger.
I tillegg til grunnpakken, kan virksomhetene velge å kjøpe tilleggstjenester. Disse kan kjøpes enkeltvis eller i kombinasjon, ut fra hva virksomheten har behov for.
For eksisterende kunder vil vi gå i dialog med sikte på at flest mulig velger å gå over til nye tjenestemodeller innen 2022.
Les mer om våre nye tjenestemodeller for lønn- og regnskapstjenester.
Lønnstjenester / HR-systemløsninger
- Grunnpakke med standardtjenester
Tilleggstjenester:
- Lokale lønnsforhandlinger
- Avtaleinngåelse
- Turnus
- Brukerstøtte for sluttbrukere
- Regelverksgodkjenning reise
Utvidet leveranse av HR-systemløsninger:
- HR-kjerne/masterdata
- Rekruttering
- On- og off-boarding
- Medarbeideroppfølging
- Kompetanse og læring
Regnskapstjenester
- Grunnpakke med standardtjenester
Tilleggstjenester:
- Innkjøp
- SRS
- Tidstyring
- KGV/KAV
- Prosjektsøknad
- Integrasjoner
- Delårs- og årsregnskap
- Brukerstøtte eksterne
- Behovsportal