Statens innkjøpsforum

Velkommen til Statens innkjøpsforum 2022

På årets Innkjøpsforum i regi av Statens innkjøpssenter får du status på eksisterende og planlagte statlige fellesavtaler samt en interaktiv arena for erfaringsutveksling og nettverksbygging. 

Du vil få muligheter for eget møte med våre prosjektledere og avtaleforvaltere («speed date») og interessante og relevante foredrag. Du får også mulighet til å møte og skape et verdifullt nettverk med innkjøpere/lokale avtaleforvaltere fra andre statlige virksomheter.

Leverandørene er til stede på dag 1 den 23. mai, for å informere om og svare på spørsmål om sine avtaler.

Hvem kan delta

Alle som jobber med innkjøp i statlige virksomheter og er omfattet av de statlige fellesavtalene.

Program

Vi starter med registrering kl. 09:00 og innkjøpsforum starter kl. 10:00

09:00-10:00 Registrering

10:00-15:00 Leverandørmesse

10:00-10:30 Åpningsseremoni (Vi avventer bekreftelse fra politisk ledelse)

10:30-11:00 Status og nyheter fra Statens innkjøpssenter ved avdelingsdirektør Kjetil Østgård

11:00-11:20 Pause og messevandring

11:20-12:30 Statlige fellesavtaler presenteres av våre prosjektledere og avtaleforvaltere

12:30-13:30 Lunsj

13:30-17:00 «Speed date» med prosjektlederne og avtaleforvalterne (møtetidspunkt med den enkelte avtaleforvalter/prosjektleder kan reserveres i forkant, men det er også mulighet for «drop-in». Hvert møte varer i ca. 15 minutter)

13:30-14:15 Bærekraft i offentlige anskaffelser med fokus på ombruk og gjenvinning

14:15-14:45 Gevinstrealisering i statlige fellesavtaler

14:45-15:15 Pause og messevandring

15:15-16:00 Kategoristrategier nyheter og trender

16:00-16:30 Anskaffelser i krisesituasjoner

17:00-18:00 Velkomstdrink og mingling

18:00 Middag

Agenda: Tirsdag 24. mai

09:00-11:30 forts. Speed Date 

09:00-11:30 Temadiskusjoner og nettverksbygging

11:30-12:30 Lunsj

Vi tar forbehold om at det kan komme endringer i programmer.

Pris

Kr. 850,- per deltaker inkludert middag dag 1 og lunsj begge dagene. Ved avmelding etter påmeldingsfristens utløp vil deltakeravgiften bli fakturert i sin helhet.

Kontaktinformasjon

E-post statens.innkjopssenter [at] dfo.no

Sted

DFØ Oslo - Økern Portal - Inngang C
Lørenfaret 1
0585 Oslo
Norge

Dato
23. mai. 2022 kl. 09.0013.00
Påmeldingsfrist
Kontaktperson fag
Statens innkjøpssenter
statens.innkjopssenter@dfo.no

Fant du det du lette etter?

Det beklager vi!

Hva lette du etter? Bruk gjerne stikkord