Webinar: Nettverk for digitale anskaffelser

Torsdag 18. mars kl. 12–14

Sted: Webinar,

Påmeldingsfrist: onsdag 17. mars kl. 12.

Målgruppe

Innkjøpere og alle som jobber med offentlige anskaffelser, digitalisering og påvirker gjennomføringen av anskaffelsesprosesser.

Formål

Vellykket digitalisering av anskaffelsesprosessen vil gi store effekter. Regjeringen har som mål å gjøre anskaffelsesprosessen heldigital innen utgangen av 2024.

Samlingene i nettverket er et initiativ i Program for digitale anskaffelser, og skal gi deltakerne inspirasjon og informasjon til å gjennomføre digitaliseringsaktiviteter i egen virksomhet.

Program:

  • Gevinster ved digitalisering- hvordan komme i gang?
  • Presentasjon av resultater tidsstudierapporten Inventura og Oslo Economics

Praktisk info

Dette er et digitalt arrangement, enten et møte via Teams eller en direktesending i Vimeo.

Du vil få tilsendt lenke til webinaret når påmeldingsfristen går ut, kl. 12 dagen før webinar skal avholdes.

Pris

Arrangementet er gratis.

Kontaktinfo


Meld på
Fant du det du lette etter?