Webinar: SAP selvbetjeningløsninger

Tirsdag 20. oktober kl. 09–14

Sted: Webinar,

Påmeldingsfristen er utløpt.

Målgruppe

Fagbrukere og ledere som ønsker en  innføring i mobilapp, ansatt selvbetjening, fagbruker-/ lederinnsikt, sykefraværsoppfølgingen og godkjenning av oppgaver i innkurv /mobilapp 

Forkunnskaper

Kjennskap til virksomhetens arbeidsflyt og rutiner på personal- og lønnsområdet.

Innhold

Mobil APP

Selvbetjeningsportal

Innkurv/godkjenning av oppgaver

Fagbruker-/Lederinnsikt

Sykefraværsoppfølging 

Selvbetjeningsportal for mottakere av honorar

Bestille tilganger

Pris

750,- per deltaker

 Avmeldinger som ikke mottas før påmeldingsfristens utløp, vil bli fakturert.

Praktisk

Påloggingsinformasjon kommer senere

Alle har mute på såfremt de ikke skal si noe

Bruk chat til å stille spørsmål underveis så tar vi de opp i plenum når det passer

Kontaktperson

Maren Aanensen maren.aanensen@dfo.no

Fant du det du lette etter?