Skjemaer i Kundesenter på nett

Fra tirsdag 7. januar finner du skjemaer i Kundesender på nett.

Dette gjelder for alle våre regnskapskunder, og fullservicekunder innen lønn.

Trykk på knappen "Skjemaer" i Kundesender på nett for å finne skjemaene.

Skjemaer for lønn

Tilgjengelige skjemaer for fullservicekunder innen lønn er:

  • endringer i infotype 19 Terminovervåking
  • avgrensing av faste tillegg og trekk i infotype 14
  • endringer i bidragstrekk i infotype 57 for ansatte
  • registrering av tilstedetid i infotype 2002 tilbake i tid

Vi oppfordrer alle våre fullservicekunder til å bruke de nye skjemaene i Kundesenter på nett når dere skal sende inn disse registreringene.

Skjemaene er tilgjengelige for alle fagbrukere som har fullmakt til å sende inn lønnsblanketter uten signatur fra noen med budsjettdisponeringsmyndighet.

Hvis dere mangler denne fullmakten, må dere fylle inn skjema «90 Fullmaktsskjema» på våre kundesider, og sende det til oss i en sak på Kundesenter på nett.

Eksempel på skjemaet «Avgrense faste tillegg og trekk»:

Skjemaer for regnskap

Tilgjengelige skjemaer for fullservicekunder innen regnskap er «Ny kunde UBW» og «Ny leverandør UBW» for innmelding og registrering av nye kunder og leverandører.

Hvis du skal bruke disse skjemaene må du ha rollen «Tilgang til å melde inn kunder/leverandører», som kan bestilles via Kundesenter på nett av autoriserte bestillere.

For alle våre regnskapskunder vil skjemaene «Vedlikehold konto og dimensjoner» og «Ny budsjettversjon Planlegger» være tilgjengelige. Disse tilsvarer skjema 5 og 8 fra våre nettsider.

Publisert: 7. januar 2020

Kontakt

Kontakt kundesenter for lønn

Kontakt kundesenter for regnskap

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.