Kundesenter på nett er ikke tilgjengelig tirsdag 15. oktober kl. 17–23

Vi skal oppdatere Kundesenter på nett, og det vil ikke være tilgjengelig mens oppdateringen pågår.

Oppdatert

Vi oppdaterer Kundesenter på nett og systemet bak tirsdag 15. oktober mellom kl. 17–23.

Du får ikke logget inn i Kundesenter på nett mens vi oppdaterer løsningen. 

Vi anbefaler at du enten sender inn saker før kl. 17 eller venter til onsdag 16. oktober. Du kan sende e-poster til oss, men det kan hende at de ikke blir registrert i systemet vårt før oppdateringen er ferdig.

Oppdateringen fører ikke til noen endringer for dere som bruker Kundesenter på nett.

Vil du teste innsending av skjema i Kundesenter på nett?

Det vil snart bli mulig å sende inn skjemaer i Kundesenter på nett. Vi vil gjerne ha tilbakemeldinger om løsningen, da det kan bli nødvendig å gjøre enkelte tilpasninger. Ta kontakt med et av våre kundesentre, hvis du/virksomheten du jobber i er interessert i å være pilot.

Følgende skjema vil være tilgjengelige:

For lønn:

  • Avgrense faste tillegg og trekk
  • Bidragstrekk
  • Terminovervåkning

For regnskap:

  • Ny budsjettversjon Planlegger
  • Ny kunde UBW
  • Ny leverandør UBW
  • Vedlikehold konto og dimensjoner

Vi jobber videre med å tilgjengeliggjøre flere skjema i Kundesenter på nett.

Kontaktinfo

Har du spørsmål om innholdet på denne siden?

Kontakt kundesenter for lønn

Kontakt kundesenter for regnskap

Fant du det du lette etter?