14/2019 Modernisering av selvbetjening på nett påvirker nettleserbruk

DFØ jobber med å modernisere selvbetjening på nett for ansatte og ledere. Denne løsningen skal erstatte dagens selvbetjeningsportal, og vil bygge på samme teknologi som DFØ-app på mobil og Betalmeg (selvbetjening på nett for honorarmottakere).

Oppdatert

Dette er en høyt prioritert utviklingsaktivitet hos DFØ. Arbeidet krever at vi gjennomfører en oppgradering av eksisterende system. Oppgraderingen er til nå gjennomført i DFØs utviklings- og testsystem.

Dette har avdekket at dagens selvbetjeningsportal ikke lenger vil fungere i Internet Explorer. Vi vil anbefale bruk av Chrome, men Microsoft Edge og Firefox fungerer også.

En av disse nettleserne bør derfor tilgjengeliggjøres for de ansatte og settes som standard nettleser.

Det er kun selvbetjeningsportalen som blir påvirket av denne oppgraderingen, dette inkluderer ansatt selvbetjening, leder selvbetjening og sykefraværsoppfølgingen.

Oppgraderingen er nødvendig for at DFØ skal kunne levere en mer fremtidsrettet løsning for selvbetjening på nett og planlagt oppgradering vil skje i helgen 26.04.–28.04.

Vil dette føre til utfordringer for dere, vennligst ta kontakt med oss snarest mulig på telefon 406 34 021 eller lonn@dfo.no (merk henvendelsen med «Nettleser»).

Etter oppgradering vil fanene ansatt selvbetjening, leder selvbetjening og sykefraværsoppfølging gi en feilmelding i Internet Explorer.

Kontaktinfo

Har du spørsmål om innholdet på denne siden?

Kontakt kundesenter for lønn

Fant du det du lette etter?