35/2022 Utvidet informasjon om endring av systemleverandør og Opal Con

I forbindelse med bytte av systemleverandør og oppdatering av fildelingssystemet Opal Con ønsker DFØ å komme med informasjon til teknisk ressurs hos kundene.

Vi viser til kundenotat 30/2022 og 31/2022 som er lenket nederst på siden.

Alle lønnskunder må utføre arbeid i forbindelse med overgang til ny driftsleverandør og oppsett av ny fildelingsløsning. Avhengig av hvordan virksomheten bruker Opal Con i dag, vil dere muligens måtte utføre endringer på teknisk side og på eventuelle egne systemer som kommuniserer med Opal Con i dag.

Vi ber alle kunder om å sjekke hvem som er registrert som mottaker av teknisk informasjon i virksomheten i Kundesenter på nett. Dersom det er behov for oppdateringer av teknisk kontaktperson ber vi dere sende inn sak så raskt som mulig.

DFØ vil sende ut mer informasjon til den som er registrert som teknisk kontakt hos den enkelte kunde.

Tidligere publiserte kundenotat om endring av systemleverandør:

Publisert: 12. august 2022

Kontakt

Kontakt kundesenter for lønn

Fant du det du lette etter?

Nei

Det beklager vi!

Tilbakemeldingen din er anonym og vil ikke bli besvart. Vi bruker den til å forbedre nettsidene. Hvis du vil ha svar fra oss, ta kontakt på telefon, e-post eller kundesenter på nett.